Išvyka į Prahą

2017-2018 m. m.

Birželio 15 dieną 44 žmonių grupė (mokinių, mokinių tėvų ir Žeimių miestelio bendruomenės narių) vyko į pažintinę ekskursiją po Čekijos sostinę Prahą.

Prahoje praleidome dvi nuostabias dienas, susipažinome su garsiausiais Prahos kultūros objektais. Ypatingai visus sužavėjo apsilankymas Hrade. Ten pamatėme net 600 metų statytą Šv. Vito katedrą, Šv. Vaclavo koplyčią, garsiąją Paskutiniojo teismo mozaiką.

Aplankėme viduramžių stebuklą – gotikinę Vladislovo salę, romaninę Šv. Jurgio bažnyčią ir Auksinę gatvelę. Pasivaikščiojome šalia rūmų esančia terasa, kuri laikui bėgant buvo paversta karališkais sodais. Mala Strana gatvelėmis leidomės iki įspūdingos Šv. Mikulašo bažnyčios, garsiojo Karlo tilto. Senajame mieste apžiūrėjome Rotušės aikštę, Prahos Orlojų.

Antrą dieną vykome į Naujamiestį. Pažintį pradėjome nuo Senąjį ir Naująjį miestus skiriančio Parako bokšto, aplankėme Vaclavo aikštę, kurioje vyksta svarbūs renginiai, Havlo turgų. Plaukėme laiveliui po Vltavos upę, grožėjomės vaizdingomis pakrantėmis. Vėliau vykome į Kampo salą – vieną ramiausių vietų Prahoje. Pamatėme siauriausią Prahos gatvelę, skulptoriaus Davido Čiorno skulptūrą Kafkos muziejaus kiemelyje. Praleidę dvi kupinas įspūdžių dienas Prahoje, susiruošėme keliauti namo su viltimi dar kartą apsilankyti nuostabiojoje Prahoje. Nuotraukos