Ikimokyklinukų STEAM veiklos

2020-2021 m. m.

Tyrinėjimai, eksperimentai, bandymai, džiugios emocijos – tai puiki galimybė paįvairinti veiklas su vaikais. STEAM ugdymo veiklose vyrauja mokytis veikiant ir žaidžiant požiūriai.

Idėja „Auginame lietaus lašelius“

Už lango lyja lietus, tad sugalvojome patys grupėje „užsiauginti“ lietaus lašelius. Tam prireikė sandarių plastiko maišelių, „burbuliukų“, kurie vandenyje padidėja. Pamiklinome pirštukus ir kelias dienas stebėjome, kaip „auga“ mūsų lietaus lašeliai. Kai jie „užaugo“, bandėme palyginti – kokie buvo iki tol, kol negavo vandens, ir kokie tapo po kelių dienų. Vaikai lašelius tyrinėjo stebėdami, liesdami. Pažaidę su „užaugusiais“ lietaus lašeliais, juos nutarėme išdžiovinti ir stebėti, kokią formą įgaus būdami sausi.

Idėja „Konservuojame rudenėlį“

Surinktus gamtoje kaštonus, giles, kankorėžius, medžių lapelius, bandėme įvardyti, susipažinti su tam tikra medžiaga. Ją lietėme, ieškojome skirtumų ir panašumų: kietas, minkštas, švelnus, sunkus, lengvas ir t. t. Imdami pirštukais po vieną gamtinę medžiagą, ją dėjome į stiklainius – „konservavome“. Vaikai dirbo susikaupę, lavėjo smulkioji pirštukų motorika, akių ir rankos koordinacija. Žinoma, lydėjo ir džiugios emocijos per veiklą. Nuotraukos Ramintos Dušauskienės.

Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Alina Imbrasienė

Kategorijos: 2020-2021.

Komentavimo galimybė išjungta.