Pirmokai – respublikinio projekto dalyviai

2019-2020 m. m.

Respublikinis projektas „Olimpinis mėnuo“ vyko rugsėjo 30 – spalio 27 dienomis. Kiekviena savaitė turėjo skirtingą plakatą ir veiklas.

Pirmąją savaitę pasikabinome plakatą „Ąžuolas Galingasis“, tad šios savaitės metu mokiniai su mokytoja daug dėmesio skyrė fiziniam aktyvumui: darė „Ąžuolo“ mankštą klasėje bei šoko smagų ir linksmą šokį, mokėsi įvairių pratimų porose, kuriuos atliko aktyvių pertraukėlių ir pasivaikščiojimų  mokyklos parke metu, fizinio ugdymo pamokose lauke ir sporto salėje. Mokiniai išmoko įvairių pasisveikinimo būdų, matematikos pamokose stengėsi iššokinėti ar sutrepsėti atsakymą. Vaikai  pastebėjo, kad fizinis aktyvumas teikia neabejotiną naudą.

Antrosios savaitės svečiu tapo ,,Amis Kilniaširdis“, kuris mokinius pakvietė prisiminti sveikos mitybos taisykles: visada valgyti pusryčius, atsisakyti cukraus, gazuotų gėrimų ir hidrintų riebalų. Pirmokai visą savaitę turėjo galimybę skanauti klasėje vaisius: obuolius, apelsinus, bananus, vynuoges, gerti vandenį su citrina. Mokiniai pasidarė sveikos mitybos piramides klasėje ir stengėsi įsiminti kuo daugiau sveikų produktų bei juos vartoti savo mityboje. Diskutavo, koks patiekalas mėgstamiausias, ar jį sudaro sveikos mitybos produktai. Būtent šią savaitę mokiniai dalyvavo respublikiniame piešinių konkurse „Daržovės ir vaisiukai emociukai“, kurios metu prisiminė, kaip svarbu valgyti vaisius ir daržoves. Smagu, kad vaikai pakvietė įsijungti tėvelius į projektą ir pasakojo, kaip visi kartu draugiškai vakarieniauja ir dalijasi dienos įspūdžiais.

Trečioji savaitė buvo ypatinga, nes klasėje apsilankė „Una Superbičiulė“, kurios misija – rūpintis, kad vaikai būtų laimingi, saugūs ir turėtų daug draugų. Mokiniai daug laiko stengėsi praleisti lauke ilgiausios pertraukos metu: peršokti balą, apkabinti medį parke, apeiti mokyklą, pasidžiaugti gražiais debesimis danguje, pasikalbėti vaikščiojant. Šios savaitės laikas buvo skirtas vaiko gerovei kurti. Visos savaitės pamokų metu vaikai savo patirtas emocijas pamokose vaizdavo tam tikra spalva žymėdami savo jausmus. Pamokų  pabaigoje labiausiai dominuojančią spalvą mokinys turėjo galimybę perkelti į lapą, kuriame atsispindėjo visos savaitės  kiekvieno vaiko labiausiai išgyventa emocija pamokų metu ir pažymėta dominuojančia spalva. Vaikai išmoko savo emocijas išreikšti spalvomis ir jas argumentuoti. Tuo pačiu buvo smagu matyti, kad klasėje dominuoja pozityvi nuotaika. Džiugu, kad į projektą įsijungė mokinių tėvai, kurie eidavo pasivaikščioti su vaikais, pasikalbėti.

Projekto finišą paskelbė dalyvė „Luka Kibirkštis“, kuri pasiūlė mokiniams ekrano laiką pakeisti įdomesnėmis ir naudingesnėmis veiklomis: žaisti lapų karą su draugais, groti muzikos instrumentais, tapti išradėjais, bėgioti lauke su draugais, piešti ir visais kitais būdais pamiršti išmaniuosius įrenginius bei ugdytis naujus ir sveikesnius įpročius. Padiskutavę apie ekranų žalą sveikatai, kibome į įvairias veiklas: vaikai dūdavo dūdelėmis, skaitė knygeles, nepamiršo daryti ,,Ąžuolo“ mankštos, apsilankė mokyklos bibliotekoje, kurioje išsirinko sau tinkamą skaityti knygelę ir pasižadėjo ją perskaityti. Vėl pagelbėjo tėveliai, kurie įsijungė į šias veiklas: „Ekranų laiko kontrolė“ ir  ,,Atradimų metas“.

Nepajutome, kaip turiningai prabėgo šis mėnuo. Daug išmokome ir sužinojome naujų dalykų, patyrėme gerų įspūdžių. Mokiniams šį projektą primins nauji įpročiai bei dovana – Olimpinio mėnesio diplomas, kuriuo visi nuoširdžiai džiaugėsi.

Esu dėkinga šio puikaus projekto organizatoriams už galimybę dalyvauti projekte, o taip pat  savo klasės mokiniams ir jų tėveliams, kurie prisijungė prie projekto sėkmės aktyviai dalyvaudami, rodydami gražių pavyzdžių, padėdami savo vaikams. Nuotraukos

Mokytoja Milda Bernotienė

Kategorijos: 2019-2020.

Komentavimo galimybė išjungta.