Kelionė į Krokuvą

2018-2019 m. m.

Birželio 14-16 dienomis, vykdant projektą „Pažinkime Europą“, 43 turistų grupė (mokiniai, mokytojai, Žeimių miestelio bendruomenės nariai) vyko aplankyti senąją Lenkijos sostinę Krokuvą.

Birželio 14 dieną atvykome į Ojcovo parką, kuris yra vienas vaizdingiausių visoje Lenkijoje! Čia mūsų laukė ekskursija – aplankėme Pieskova skala, Herkuleso kuoką/pirštą, Krokuvos vartus, urvus. Parkas išties pakerėjo savo kraštovaizdžiu, nuostabiomis, senovę menančiomis pilimis ir jų griuvėsiais, didžiulėmis uolomis.

Antrą dieną vykome į Krokuvą, kur mūsų laukė turininga diena ir pažintis su senąja Lenkijos sostine. Senamiestyje apžiūrėjome Jogailos universiteto kiemelį, Sukienicą, Šv. Marijos baziliką, senuosius Šv. Floriono miesto vartus, Barbakaną ir kitus žymiausius miesto objektus. Aplankėme Vavelio katedrą, apžiūrėjome Herbų vartus. Susipažinome su požemine Krokuva, kur pamatėme viduramžių gyvenvietės pastatų fragmentus, kapaviečių likučius, originalius reliktus, aptiktus per kasinėjimus.

Trečią dieną apsilankėme Veličkos druskų kasyklose – visame pasaulyje žinomame turistiniame objekte. Įveikėme 3 km ilgio maršrutą, trunkantį apie 2 valandas. Ekskursijos pradžioje nusileidome mediniais laipteliais į 135 m gylį, ėjome dideliais koridoriais kartkarčiais patekdami į sales, kur buvo eksponuojami mechanizmai, paminklai, druskų figūrų ekspozicijos, gamtos sukurti ežerėliai, o taip pat garsioji Kingos bažnyčia, kurioje gėrėjomės druskos paveikslais, druskos šviestuvais, altoriumi, kuriame įdėtas Šv. popiežiaus Jono Pauliaus II kraujo lašas. Nuotraukos