Antrokų kelionė į Anykščius

Gegužės 31 d. antros klasės mokiniai kartu su mokytoja ir tėveliais lankėsi Anykščiuose.

Ekskursiją pradėjome Anykščių siaurojo geležinkelio istorijos muziejuje. Ekskursijos vadovas įdomiai papasakojo apie geležinkelio atsiradimo istoriją, apie garvežį „Kukuška“ bei siaurojo geležinkelio riedmenis, įvairias ryšio bei signalizavimo priemones. Vaikai išbandė rankinę dreziną, lipo į mašinisto kabiną.

Vėliau vykome prie Puntuko akmens. Antrokai nustebo pamatę tokį didelį akmenį, ant kurio iškalti „Lituanicos“ lakūnų Stepono Dariaus ir Stasio Girėno bareljefai bei jų testamento žodžiai lietuvių tautai.

Kopėme ir į Liudiškių piliakalnį, aplankėme rašytojas Jono Biliūno kapą. Arklio muziejuje apžiūrėjome arklinius žemės dirbimo padargus, kalvio įrankius, arklio gadynės transporto priemones, jodinėjome arkliais, supomės sūpuoklėmis. Didelį įspūdį mokiniams paliko ant Kalitos kalno įrengta vasaros rogučių nusileidimo trasa. Jie sakė, kad dar kartą norės čia atvažiuoti.

Kelionė buvo įdomi, naudinga ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams. Nuotraukos