SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. privalo turėti pedagogikos studijų krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
2. žinoti Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius pailgintos dienos grupės veiklą;
3. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai;
4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
5. mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti ir pateikti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
6. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbinę veiklą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. po pamokų organizuoja ikimokyklinio amžiaus (kai mokykloje patvirtintas jungtinis priešmokyklinio ugdymo 4 val. per dieną ir (ar) jungtinis ikimokyklinio ugdymo 4 val. per dieną modelis), priešmokyklinio amžiaus, 1−10 klasių mokinių priežiūrą, užimtumą;
2. teikia pagalbą pailgintos dienos grupės (toliau – Grupės) mokiniams atliekant namų užduotis, organizuoja mokinių laisvalaikį ir neformalųjį švietimą;
3. per dvi savaites nuo Grupės komplektavimo dienos parengia veiklos programą, suderinęs ją mokyklos metodinėje taryboje pateikia mokyklos direktoriui tvirtinti;
4. Grupės veiklą vykdo integruotai, neskaido į atskiras sritis;
5. kūrybiškai organizuoja įvairius veiklos etapus: namų darbų ruošą, komunikacinę, meninę, pažintinę, sportinę ir sveikatos stiprinimo, darbo veiklas, žaidimus ir kt.;
6. Grupės veiklą ir mokinių lankomumą fiksuoja elektroniniame dienyne TAMO, nustatytu laiku Grupės lankytojų duomenis suveda į buhalterinės apskaitos programą my LOBster.
7. už Grupės veiklą atsiskaito mokyklos direktoriui ir mokytojų tarybai;
8. bendradarbiauja su kitais pedagogais ir pagalbos specialistais vaikų ugdymo klausimais;
9. palaiko drausmę, švarą Grupės darbo metu;
10. saugo ir stiprina vaikų sveikatą, garantuoja vaikų fizinį ir psichologinį saugumą Grupėje, aktų ir sporto salėse, kitose Mokyklos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt.;
11. bendradarbiauja su Grupės mokinių tėvais sprendžiant aprūpinimo reikiamomis kanceliarinėmis, higienos ir kt. priemonėmis, reikalingomis komunikacinei, meninei, pažintinei veiklai, kūno kultūrai, poilsiui Grupėje organizuoti;
12. informuoja tėvus apie mokinių lankomumą, savalaikį nustatyto atlyginimo už Grupės darbą mokėjimą;
13. dalyvauja mokytojų tarybos posėdžiuose ir kituose mokyklos renginiuose;
14. mokinius išleidžia į namus tik su tėvais (globėjais), kitais suaugusiais asmenimis, turinčiais raštišką tėvų (globėjų) leidimą/prašymą;
15. vykdo savalaikį mokinių išleidimą į maršrutinį ir/ar mokyklinį autobusą;
16. laikosi vaikų turizmo renginių organizavimo aprašo reikalavimų;
17. nepalieka vaikų vienų be priežiūros patalpoje, visų pasivaikščiojimų kieme metu ar einant už mokyklos teritorijos ribų;
18. įvykus nelaimingam atsitikimui, įvykiui ar incidentui darbe informuoja mokyklos vadovus, reikalui esant iškviečia greitąją pagalbą;
19. nepaveda savo pareigų atlikimo kitam asmeniui be mokyklos direktoriaus sutikimo;
20. dalyvauja planuojant, įsivertinant mokyklos veiklą, plėtoja antikorupcinę kultūrą;
21. reaguoja į smurtą ir patyčias nepriklausomai nuo smurto ir patyčių formos, turinio, lyties, amžiaus, socialinio statuso, religinės ar tautinės priklausomybės ar kitų asmens ypatybių. Įtarus smurtą, patyčias ar seksualinę prievartą prieš mokinius/vaikus informuoja mokyklos direktorių ar socialinį pedagogą;
22. laikosi mokyklos nuostatų, darbo tvarkos taisyklių, mokyklos direktoriaus įsakymų, darbo drausmės, darbo etikos, darbų saugos, darbo higienos, gaisrinės ir civilinės saugos, raštvedybos reikalavimų;
23. esant grėsmei mokinio sveikatai ar gyvybei nedelsdamas kreipiasi į pagalbą galinčius suteikti asmenis (tėvus (globėjus) ir/ar mokyklos darbuotojus, direktorių) ir/ar institucijas (pvz.: policiją, greitąją pagalbą ir kt.);
24. nustatyta tvarka tikrinasi sveikatą, išklauso privalomus pirmosios pagalbos teikimo ir higienos įgūdžių mokymo programas;
25. vykdo kitus su mokyklos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti mokyklos strateginiai tikslai.
Atnaujinta 2022-11-25
______________________________________