Meninio ugdymo mokytojas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM MOKYTOJUI

Mokytojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu ir įgijęs pedagogo kvalifikaciją;
  2. būti baigęs muzikos mokytojų rengimo arba bet kurią muzikos programą;
  3. būti įgijęs muzikos mokytojo kvalifikacinę kategoriją;
  4. būti įgijęs kompetencijų, numatytų Reikalavimų mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų skaitmeninio raštingumo programos apraše, kurį tvirtina Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministras;
  5. mokėti lietuvių kalbą, teisės aktais nustatytu mokėjimo lygiu;
  6. atitikti reikalavimus, nustatytus Reikalavimų mokytojų kvalifikacijai apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2014 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-774 „Dėl Reikalavimų mokytojų kvalifikacijai aprašo patvirtinimo“ ir vėlesniuose jo pakeitimuose;
  7. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme;
  8. išmanyti Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, mokyklos nuostatus, darbo tvarkos taisykles, kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą ir mokytojo darbą.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO MOKYTOJO FUNKCIJOS

Šias pareigas einantis mokytojas vykdo šias funkcijas:

  1. ugdo mokinius pagal ikimokyklinio ugdymo programą;
  2. planuoja ugdomąją veiklą, ruošiasi veikloms;
  3. vykdo mokinių pažangos ir mokymosi pasiekimų vertinimą, individualios pažangos stebėjimą Mokyklos nustatyta tvarka;
  4. apie mokinių ugdymo ir ugdymosi poreikius, mokymosi pažangą informuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos vadovus;
  5. analizuoja ir įsivertina savo pedagoginę veiklą, tobulina profesines kompetencijas;
  6. bendradarbiauja su kitais mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kitais darbuotojais mokinių ugdymo, adaptacijos, pagalbos mokiniui teikimo klausimais;
  7. ugdo mokinių vertybines nuostatas, kompetencijas, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius ir gebėjimus;
  8. užtikrina sveiką ir saugią mokymo(-si), ugdymo(- si) aplinką, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
  9. vykdo antikorupcinį švietimą;
  10. vykdo kitus su mokyklos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio mokyklos direktoriaus pavedimus tam, kad būtų pasiekti mokyklos strateginiai tikslai.

                    _________________

Atnaujinta 2022-11-25

Komentavimo galimybė išjungta.